Parklane Heights, Bandar Tasik Puteri, Rawang, Selangor

Blog ini memaparkan kisah suka duka, maklumat dan pelbagai perkara dan informasi berkaitan aktiviti penduduk secara langsung atau tidak dari kaca mata penulis.

Kemaskini hal berkaitan Geran Hak Milik 24 Oct 2016

>> Monday, October 24, 2016

Salam Semua,

Kemaskini maklumat berkaitan hak milik:
1. Saya telah dapat senarai kaveat sah dari PTG Shah Alam pada hari rabu, 19/10/2016. Senarai itu kini berada pada Pengerusi JK @ Dato Sahban.
2. InsyaAllah, JK akan berbincang untuk tindakan selanjutnya. Dato Sahban cadangkan untuk berjumpa dengan pemaju pada hari dan tarikh yang akan ditetapkan kemudian. Dato Sahban belum dapat bercakap dengan pemaju lagi dan sedang berusaha sebaik mungkin.
3. Selepas itu, JK akan ke Bahagian Pinjaman Perumahan berkenaan kaveat pendaftar yang didaftarkan oleh BPP. Jika ada pemilik rumah yang membuat pinjaman kerajaan melalui BPP, harap dapat membantu dengan menyemak dengan BPP berkaitan ini.

Sekian.

S/U JK :)

Baca perkara lain berkaitan bermula dari sini.

1 comments:

Anonymous,  November 5, 2016 at 12:45 AM  

Assalam en masteramuk/suJK.. sy berharap sgt dpt cntct en. Kebetulan sy mmg ada follow up psl ind title dgn pemaju dan pej tanah pd 2 nov 2016. Kata pn yati senarai blanket ada padanya..sy x fhm sgt..jd sy Minta jasa baik en untuk hubungi sy di email ctnurain127@gmail.com. sy perlukan maklumat lanjut psl ind title ni dr en untuk proses loan sy di Bsn shah alam yg tertangguh sejak may 2015.. kerjasama en sy hargai sgt..

Post a Comment

Google

Hubungi Kami

Ada berita menarik? Ada Pemberitahuan? Ada cerita? Apa jua, silalah email pada IMPAK3 atau layari Komuniti IMPAK3 @ Facebook atau daftar untuk menjadi ahli IMPAK3

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP