Parklane Heights, Bandar Tasik Puteri, Rawang, Selangor

Blog ini memaparkan kisah suka duka, maklumat dan pelbagai perkara dan informasi berkaitan aktiviti penduduk secara langsung atau tidak dari kaca mata penulis.

Pemilihan AJK 2010/2011 dan aktiviti terkini

>> Sunday, May 23, 2010

AJK Baru Persatuan penduduk blok 3 @ IMPAK3 telah dilaksanakan pada bulan 3 2010. Senarai lengkap AJK telah pun dikeluarkan. Serentak dengan itu, IMPAK3 telah melaksanakan satu proses bancian dikalangan penduduk dengan matlamat mendapatkan senarai sah penduduk dan mengemaskini data penduduk selain mendaftar penduduk kepada persatuan. Selain itu juga, IMPAK3 juga memberi maklumat mengenai aktiviti dan persatuan.

Sehingga kini, IMPAK3 telah berjaya menyediakan laman sukan untuk penduduk blok 3 bersama-sama melakukan aktiviti jasmani. Gelanggang badminton @ sepak takraw, bola tampar, futsal, dan bola jaring walaupun belum siap sepenuhnya, telah pun boleh digunapakai untuk aktiviti jasmani. Dengan itu, pihak IMPAK3 mengalu-alukan sebarang bantuan kewangan bagi membolehkan prasarana sukan tersebut dikemaskini dan diperbaiki agar lebih sesuai dan juga memastikan aktiviti kekeluargaan ini dapat diteruskan.

0 comments:

Post a Comment

Google

Hubungi Kami

Ada berita menarik? Ada Pemberitahuan? Ada cerita? Apa jua, silalah email pada IMPAK3 atau layari Komuniti IMPAK3 @ Facebook atau daftar untuk menjadi ahli IMPAK3

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP